Zaobljube in cilji v letu 2019

January 19, 2019


Ponavadi nisem pristaš zaobljub oziroma si jih ne zadam, saj ponavadi kar hitro zapadejo in gredo v pozabo. No letos sem občutila, da je nekaj drugače, ne samo dejstvo, da bom morala prek svojih meja in premagati strah zaradi potovanja. Zato bom danes s teboj delila tri zaobljube in tri cilje za leto 2019.

1. Zaobljuba: Diplomirati
Letos si ne le želim diplomirati, temveč tudi moram. Saj mi z oktobrom poteče absolventsko leto. Da pa pridem do tega pa še moram narediti dva izpita. Veliko dela me čaka. 

2. Zaobljuba: Živeti bolj zdravo
Sem oseba, ki obožuje kruh, testenine, pico in podobne stvari. Čeprav sem vegetarijanka se na mojem krožniku zelenjava pojavi v zares omejeni količini. Ne samo pomakanje zelenjave, na splošno želim, da se več gibam, jesti ob pravilnih urah in, da posledično izgubim odvečne kilograme ter se bolje počutim.

3. Zaobljuba: Manj sekiranja 
V tem letu si zares želim, da se manj sekiram oziroma oziram na mnenja drugih. Že od nekdaj se ne počutim, dovolj dobro dokler mi to ne potrdijo drugi, ne bom naredila nekega koraka dokler se ne bodo vsi popolnoma strinjali in me v tem podprli. Zaradi tega je tudi moj blog obstal in zato nikoli nisem nadaljevale youtube kanala. Vem, res je butasto. Ampak takšna sem, a tega več ne morem dovoliti. V življenju morem delati to kaj mene veseli. Le tako bom resnično srečna. 

Res kratko in jedrnato o mojih ciljih v tem letu. Imaš tudi ti, kakšen cilj oziroma zaobljubo? Zaupaj mi jo v komentarjih! 

You Might Also Like

0 comments

Subscribe