"Pridi z menoj _ _ _ - _ _ _ _ naju čaka!"

January 14, 2019

Leto 2018 se je zaključilo z velikim KAJ RESNO! ME ZAJEBAVAŠ? In leto 2019 se je pričelo z OH SHIT. 

Verjamem, da se ti niti sanja ne na tej točki kaj se je zgodilo... naj ti razložim. Zadnjega v letu praznujem svoj rojstni dan, zato vsako leto povabimo na večerjo najbližje sorodnike. Tokrat pa se je nam še pridružil moj najboljši kolega Vilijam (za blog bo Willy) z njegovo mamo. 

Willy in jaz se poznava že okvirno 10 let. Vendar se zadnjih nekaj let žal zelo malo vidiva, saj se je preselil v Nemčijo in se zaposlil. Zato je prav vsak njegov obisk poseben. Tokrat je prišel v ravno pravem času, za moj rojstni dan, kar je naredilo vse skupaj še boljše (ne zaradi darila, ampak zaradi udeležbe). 

No Willy je prišel že nekaj dni pred slavjem in sva vsak dan se nekje potepala in med tem je on vedno ali namigoval z naprimer "A ti imaš kovček za na letalo?". Niti sanjalo se mi ni zakaj on hoče to vedeti.


Mogoče pa naj povem še to, da sem tako načrtovala potovanje v Nemčijo saj ima v tem času ravno ena izmed mojih najljubših rock skupin koncert, a nisem mogla priti nikakor do karte brez, da bi plačala dvojno (ker pač Slovenija). Zato sem mu kar prvi dan ko je prispel v Slovenijo dejala, da sem zelo razočarana in žalostna, da se stvari tako odvijajo. Na kaj je on dejal "Ah, saj bo. Po mojem sploh ne boš želela na koncert". Še zdaj sem šokirana na to kaj je rekel. Ampak imel je prav. Ker kaj je sledilo na mojem rojstnem dnevu...

No na mojo rojstno dnevno večerjo je Willy z njegovo mamo prišel prvi, kar je zanj čudež (vedno zamuja), mi vošči in v roke poda vrečko. Moja navada je, da pokukam, kaj se skriva vrečki, zato sem seveda takoj odprla. Prva stvar so bile praline takoj poleg pa pismo z voščilnico, ki sem jo prvo prebrala. Nato pa zložen list.

Takoj ko sem ga videla sem si mislila "Tu nekaj ni v redu, nekaj se bo zgodilo". Odprla sem najprej samo eno stran in zagledala ime letalske družbe. V moji glavi se je vrstilo Evropskih 100 krajev. Odprem list naprej, zagledam najina imena, številko leta in letala ter mesto NEW YORK! 


Iz mene je prišel le še krik in stavek: "A resno, ali me zajebavaš?". Nisem mogla verjeti, kaj šele prav dojeti. Takoj po večerji sva z Willijem začela gledati hotele in na veliko debatirati kaj vse bova videla, kaj moreva si ogledati in kaj vse potrebujeva. Willy je že dvakrat bil v New Yorku in že ve kako zadeve potekajo, tako, da je on prevzel nekatere stvari in jih bo uredil sam. Vendar je to tako veliko potovanje vsaj zame. Saj še nisem potovala izven evropskih meja. Zato sem se odločila že takoj ko sem dojela, da gre za res, da tebe vzamem poleg na moje potovanje in skozi vse kaj bom doživela v teh mesecih do potovanja. 

V naslednjih mesecih boš lahko bral-a o prav vsem kaj sama raziskujem, kako se pripravljam na takšno potovanje in moja priporočila o tem kaj mi je pomagalo. Če imaš kakršno koli vprašanje pa ga mi lahko z veseljem pošlješ na moj instagram @LUNINABOO ali pa ga napišeš kar v komentarje. 

Si pišemo kmalu ♥ 



You Might Also Like

0 comments

Subscribe