Imam letalsko karto....Kaj pa zdaj?

May 28, 2019

V zadnjih treh mesecih sem prijela malo morje vprašanj o mojem potovanju v New York. Sedaj je končno napočil čas, ko lahko povem kaj več o samem načrtovanju in o mojih pripravah na potovanje. Gremo kar po točkah. 

VIR: Pinterest

1. LETALSKE KARTE
Najbolj pogosto vprašanje, katero sem prijela je bilo koliko so stale karte za let.  Po pravici povedano...ne vem. Karte so bile darilo. Lahko pa ti povem, da so karte za let v juniju, kar je vrhunec sezone. Definitivno so leti cenejši izven sezone med januarjem in aprilom. Karte se splača kupiti več mesecev prej in pa seveda ne pozabi primerjati letalske družbe, datum leta in uro leta. Oglej si tudi kakšno stran kot Trivago in TripAdvisor za cenejše karte. 

2. HOTEL
Ko imaš letalske karte se kar takoj napoti k iskanju hotela. Najbolje je da tudi tega rezerviraš mesece prej. New York je eno najbolj obiskanih mest na svetu. Letno se v New York odpravi več kot 50 milijonov turistov iz celotnega sveta. Zato je hitrost rezervacij pomembna. Moji nasveti je: NAREDI SI SEZNAM ŽELJA IN POTREB. Napiši na papir ali telefon, kaj je tebi najbolj pomembno, zakaj potrebuješ hotel in/ali je zate bolj primerna opcija hostela ali Airbnb-ja. 

Naše želje in potrebe so bile: 
- Lokacija: Manhttan (Brodaway) 
- Primerno za vsaj tri osebe
- Lastna kopalnica 

Odločili smo se, da ne potrebujemo hotelske restavracije, bazena, fitnesa in drugi luksuznih dodatkov. Hotel bomo koristili le za počitek in osvežitev. Naš čas bomo namenili ogledu mesta in znamenitostim. Mi smo se odločili za Brodway Hotel & Hostel (cena za 7 dni cca 950€ brez davka) 

3.  PRTLJAGA
Ko imaš letalske karte poglej na stran letalske družbe koliko prtljage si zakupil-a in kakšno mero in kilažo lahko ima potovalka. Jaz letim z Lufthanso, h kartam pa spada carry on prtljaga. To prtljago lahko vzameš poleg v letalsko kabino. 

Lufthansa ima mere 55x40x23 cm to so manjši kovčki, najdeš jih skoraj vsepovsod. Kovček ne sem biti večji, lahko pa je manjši. Kovček pa z oblačili oziroma z vsem kaj boš dal-a not ne sem biti težji od 8 kg. 

Te mere in kile se razlikujejo med letalskimi družbami. 

Kje najdeš takšen kovček? Skoraj vsepovsod. Do sedaj sem najkvalitetnejše zasledila v Bags and More.

4. DOKUMENTI
Najbolj nadležni del potovanja so dokumenti, ki jih pač žal moreš imeti ne glede na to koliko časa boš v Ameriki. Najprej rabiš potni list, tega dobiš na upravni enoti tvojega mesta, kraja, občine (cena 45-50€). 
Ko dobiš potni list (ponavadi traja 5-7 delovnih dni) lahko zaprosiš za vizo. Ja. Rabiš vizum (cena cca. 14€). Obrazec za vizo najdeš na spletu (link). 
Zadnja stvar, ki jo potrebuješ je potniško zavarovanje, tega pa dobiš na bilo kateri zavarovalnici. Izdajo ga en teden pred potovanjem. (cena cca 15€€).


Upam, da je ta objava pomagala vsaj enemu izmed vas. Tako tukaj se zaključuje moje pisanje o New Yorku. Za vsa vprašanja sem na voljo na instagramu. ♥ 



You Might Also Like

0 comments

Subscribe