CHANEL NO. 5

October 23, 2017

Vse od kar je Marlyn Monroe dejala, da v postelji nosi le Chanel no. 5 je euforija o tem parfumu kult. Elegantna dišava je tudi mene očarala. Čeprav veliko oziroma večina mojih vrstnikov meni, da ta dišava ni primerna za njih, jaz menim da je za vsakega. Dišave se ne bi smele obsojati po vonju v flaški ali na oblačilih, temveč po vonju na koži. Ni skrivnost, da ph telesa veliko pripomore k vonju parfuma.

Mene je ta parfum očaral že v srednji šoli, a kot dijakinja si ga žal nisem mogla privoščiti. A lansko leto sem ga dobila za rojstni dan od najboljše kolegice in skoraj sem se zjokala. Ja, tako vesela sem bila. Sedaj ga čuvam in uporabljam samo za res posebne dogodke.

NOTE: aldehidi, ylang-ylang, tunizijske nerole, čist jasmin iz Grasse, čisti šipkov cvet, vetiver, vanilija, sandalovina.

Boš tudi ti dala priložnost tej dišavi? 




You Might Also Like

0 comments

Subscribe