MAGIC PLANER: Najlepši planer tega leta?

September 28, 2017

Ni skrivnost, da je moje življenje mešanica med kaosom in lenobo. Večkrat se mi je že zgodilo, da sem bila dogovorjena na dveh mestih istočasno in moja logistika ni zmogla preračunati tega. Zato sem v moj vsakdan uvedla planer, da vsaj malo vem kam morem ob kateri uri. Ponavadi pa si tudi zadam cilje, kot naprimer, redno objavljanje na blog čez poletje, ki se ni obneslo. Še huje je ko pozabim na izpit oziroma seminarsko. 

Planerji so meni olajšali in izpraznili prepolne možgane. Vsako leto izberem planer, ki ima mesečni pogled, tedenski pregled in mesečne finance. Vse skupaj pa more bit zapakirano v lepo embalažo, ker pač tisto kaj ti je všeč ne pozabiš nikjer (moja logika...).


Letos je popolni val planerjev. A meni je samo eden padel v oko, Magic planer. Zakaj? No, sam planer pride na tvoj dom v prav posebni škatlici. Poleg planerja se v škatlici nahaja set nalepk za planer, kjut kazalka in motivacijska kartica. Prav vse pa v roza barvi. Kako se ne zaljubiti?!
Notranjost, prav tako roza z mesečnim, tedenskim in dnevnim prikazom mesca. Na koncu mesca pa še tabelica za reguliranje tvojih stroškov. Vso vsebino pa povezujejo motivacijske misli.

Si ti tudi ljubiteljica planerjev? Katerega si si letos izbrala?



You Might Also Like

0 comments

Subscribe