LIFESTYLE: Moj planer za leto 2019

September 16, 2018

Novo šolsko leto je tu in študijsko je že pred vrati. Če si vsaj malo tako kot jaz imaš zagotovo kaotičen razpored dneva in veliko aktivnosti, po možnosti pa si poleg tega še malo pozabljiva. Potem ti vsekakor prav pride planer oziroma beležka z datumsko razporeditvijo. 
Jaz brez planerja ne znam več živeti! In vsako leto se moram odločati med tisočimi, saj je dan danes že prava poplava planerjev. 

Kako se odločiti za enega? No seveda ti mora bit planer vizualno všeč in se moraš ti v njem znajti. Meni je pomembno da je planer vsaj velikosti A5 in da ima spiralo. Lansko leto sem uporabljala enega ki je bil trdne vezave z tako imenovano "hrbtenico" ta, se nahaja med stranicami. Hitro sem ugotovila, da mi ne odgovarja zato sem letos izbrala planer z spiralo. 

Predvsem gledam, da je planer za vsaj 12 mesecev ali da lahko datume vpisujem sama. Letos sem se odločala med dvema Magic Planer, katerega sem uporabljala dve leti in Yummy Style planer, ki me je že lansko leto očaral. Vendar se nisem odločila ne za Magic Planer ne za Yummy Syle planer.

Magic planer mi je bil prvo leto uporabe super, potem naslednje leto so se pa pojavile napake v datumih, to je zame definitivno NO GO! Zato sem ga letos kljub, lepega izgleda in spirale, enostavno prezrla. Verjamem, da so poslušali priporočila blogerk, ter vseh komentarjev in se izboljšali - popravili napake.  Yummy style pa je  že bil v mojih rokah ko sem bila v knjigarni, ampak ni bilo spirale! Pa bi prezrla tudi to, če ne bi poleg njega počival še en planer. Planer za katerega sem se na koncu odločila je znamke Graphique. Večina planerjev na mizi v Knjigari Felix je bilo te znamke.

Planer mi je padel v oči zaradi roza zelene trde platnice in notranjosti, ki ima na voljo dovolj prostora za pisanje in po želji risanje. Zraven planerja pa so še nalepke za označevanje posebnih dogodkov ali dosežkov. Zadnjih par strani pa je namenjenih zapiskom. Najboljše na planerju je, da se v njem nahaja kar 17 mesecev, ti so med seboj ločeni z prikupnimi grafikami.

Moj planer bo z menoj vsak dan in skoraj vsepovsod. Vzamem ga v službo, sestanke in na kakšno kavico s prijatelji, saj nikoli ne veš kaj vse bo treba zapisati ali datumsko določiti.

Vanj ponavadi zapišem pomembne stvari, ki se bodo zgodile, dogodke na katerih bom in seveda razpored dela. V času šole / faksa sem si vanj zapisovala domačo nalogo, seminarske, kontrolorke in druge stvari. Za nekaj časa sem nadomestila planer z kolesarjenjem na telefonu, ta pa se je prehitro pre-polnil, saj imam še poleg svojega v telefonu še službenega, ta pa je viden vsem in namenjen vsem - Na telefonu je nastal pravi KAOS.

Planer je zagotovo zaslužen za vsaj malenkost manj pozabljivo in bolj organizirano jaz.

Kje kupiti: 
Knjigarne Felix (11,90€)



Kateri planer pa uporabljaš ti?

You Might Also Like

0 comments

Subscribe