Dashbox

July 01, 2016


Na dogodku je vsaka udeleženka prijela paketek od Dashboxa, ki je pod novim vodstvom, nad katerim sem navdušena, saj sva z Ajdo iz bloga Nyxbeautyblog lahko osebno spoznale že pred dogodkom v procesu dvigovanja paketov v Ljubljani. Dekleti sta naju očarali. Prav tako sva prvi lahko pogledali v Dashbox, ki je bil pripravljen vključno za dogodek SummerMBeauty. Ker je minilo že nekaj časa od dogodka sem se odločila, da ti pokažem kaj se je skrivalo v njem.  

Prvo v škatlici so bili testerji šampona in balzama za lase od znamke Philip Martin's. To znamko sem že dolgo želela preizkusiti, saj slišim same dobre stvari in odlične ocene. Naslednje se mi je dobesedno iz škatle zasvetil Makeup Revolution Vivid baked osvetljevalec, ki bi naj bil dupe za Mary-lou od TheBalm. Zelo sta si podobna a je ta od znamke Makeup Revolution malce zlatejši in se ne poda tako dobro naj mojo svetlo polt, mogoče bo lepši ko se bom malce porjavela .
Farmasi lak za nohte in šminka sta me kar klicala, oba lepe rdeče barve, ki se res poda vsaki. Prav tako sem si že dolog želela preizkusiti šminke od Farmasi, saj jih res zelo hvalijo in ker jaz brez šminke ne morem! Nazadnje se je skrivala v škatli, prisrčna kozmetična torbica znamke Jessica, v kateri se je nahajalo olje za nohte, nadlak, pilica ter krema za roke in telo.

Mene osebno je najbolj očarala šminka in osvetljevalec.Punce od Dashbox-a so se zares potrudile in nam naredile res čudovito škatlico. Zato le pokukajte na stran Dashboxa *klik* in na njihova Facebook stran *klik*. Cena posamezne škatelce je 20€, v njej se pa skriva 4 do 5 izdelkov. 


Don't forget to share this posts and don't forget to follow me on Facebook and Instagram 

You Might Also Like

0 comments

Subscribe