Z Enim Lakom Do Urejenih Nohtov

June 30, 2016

Essence ima že nekaj časa v ponudbi No Makeup izdelke, kateri so pravzaprav takšni izdelki, ki naj bi ustvarili čim bolj naraven videz.

Lak No-Makeup Look v odtenku Powdery nude, me je očaral že pred časom, toda ko sem se naključno znašla sredi Kranja, sem ga morala kupiti. Morala, ja. Zanimalo me je ali je to klasičen nude lak ali ne? Uporabila sem ga kar isti dan in tako so nastale te slike - nanesla sem dva sloja.



Lak je nežen, malo pigmentiran, s satin finišem. Meni je všeč, saj rokam podari takojšnji “chic” izgled. Izgled, kakor da smo bolj urejene.


Praktično ni potrebno veliko, niti podlaka ali nadlaka ne potrebujemo, le eno ali dve plasti laka.

Suši se hitro, obstojnost je dobra, tako da mislim da je must have v vsaki zbirki. Ampak se bojim, da je bila to Trend Edicija, se pravi, da se ga dobi le še v kakšni “zakotni” trgovinici z manj prometa.



Je pa res, da ko imaš enega, ne potrebuješ ostalih. Eden je dovolj ;).
Kako se vam zdi?


Gostja

You Might Also Like

0 comments

Subscribe