De Le Roi

June 28, 2016

Priznam, da predeno smo punce začele z organizacijo dogodka SummerMBeauty, znamke De Le Roi sploh nisem poznala. No saj sem videla kakšno objavo od so-blogerk, a nisem posvečala posebne pozornosti znamki in njenim izdelkom. Malo pred dogodkom sem se odločila, da se še sama podrobneje pozanimam kaj več o znamki.



Kaj sem ugotovila?
De Le Roi je nova Slovenska kozmetika, ki se ukvarja z izdelavo krem za nego in oblikovnaje telesa. Na njihovi spletni strani boš našla izdelke kot je krema proti celulitu, krema protoi gubam ter novost krema za zmanjševanja obsega pasu. Posebnost teh krem je, da obnavljajo energijo kože, osnova delovanja je prenos visoke energije iz krem v kožo. Energijske informacije pa v kremo vstavlja Dolinar Sandi, ki se že 14 let ukvarja z energetskim delovanjem. Kako to deluje, pa si še sama ne znam prav predstavljati. Z bioenergetiko sem se srečala že v preteklosti, a vedno imam svoje dvome. Povrhu vsega nisem prepričana, če je to vse isto ali je le povezano... Postopek izdelav krem je natačneje opisan tukaj *klik*

Prvi vtis izdelkov 
Za enkrat še nimam veliko za povedati. V testu imam trenutno kremo proti celulitu ter kremo za zmnjševanje obsega pasu. Takoj sem opazila, da so izdelki ogromni, krem proti celulitu pride kar v 250ml tubi, kar ni malo. Poleg tega ni potrebno nanesti celo pest kreme na stegna. 

Ob uporabi kreme za zmnjševanje obsega pasu sem opazila, da krema ne peče, večina krem teh vrst takoj pečejo na koži. Vendar pa v navodilih, na zadnji strani krem piše, da ob uporabi krem za zmanjševanje pasu je treba pit vsaj 2dcl vsake pol ure, priporočljivo! 
Kreme proti gubam še nisem uspela odpreti, saj dvomim, da jo pri 21 letih potrebujem. Zato jo bo po vsej vrjetnosti dobila v test moja mama in bo ona poročala kako ji ustreza.


Cena izdelkov se mi zdi dostopna, saj dobiš že za 15,10€ kremo proti celulito v tubi ki bo res zadostovala celo poletje. Krema za zmanjševanja obsega je prev tako 15,10€, krema proti gubam pa 12,30€. Na voljo so tudi različni kompleti pri katerih mogoče kakšen € prihraniš. Naročiš jih lahko preko njihove spletne strani www.deleroi.si . Da ne pozabim omeniti, izdelki so primerni tudi za moške 



You Might Also Like

0 comments

Subscribe