Blog - del mene

November 17, 2018

Po skoraj enem letu premora sem nazaj! Ponovno sem našla, ne le čas temveč tudi inspiracijo do bloganja. V tem letu, brez bloganja sem se posvetila drugim stvarem, kot sta študij in služba, sedaj sem spet nazaj doma in sem se odločila, da čas katerega ga ne porabim za pisanje diplomske naloge in dela izkoristim za blog. Saj je ta del mene že iz srednje šole in čutim, da bo del mene za vedno.


Nikoli nisem v tem daljšem premoru pomislila, da se bloganju odpovem. Zato sem srečna, da sem lahko tukaj in zopet pišem članke in se družim na socialnih omrežjih aka. Instagramu. Veliko je bilo poskusov ponovnega oživljanja bloga v tem letu, a nisem čutila pravega veselja. Vsaka objava je bila izbrisana in starejše sem skrbno pregledala in jih glede na mojo zadovoljstvo razporedila, nekatere izbrisala. 

Bloganje ni enostavno predvsem, ko imaš še druge obveznosti. Niti malo me ni mikalo da bi se usedla in pisala članke in ocene izdelkov, kateri me niti malo niso očarali. Po pravici povedano ocenjevanje izdelkov me zadnje čase sploh ne veseli, niti preberem ne objav drugih (le redke). Zadnje čase vidim moj blog bolj v lifestyle stilu. Pisanje o izletih, minimalnih stvareh, vsakdanjih dogodivščinah in mojemu pogledu na določene teme mi je bolj zanimivo.


Res srčno upam, da boš ostala z menoj na moji poti, in mi opravičila kakšen teden ali mesec odsotnosti. Tudi jaz sem le človek. Čeprav sem vedno mislila, da sem dobra v opravljanju večih nalog hkrati temu ni tako sedaj. Sem pa zelo vesela, da me pot vodi nazaj na blog in ustvarjanju, to zares pogrešam.

Še vedno nisem dovolj pogumna, da bi lahko skrbi o tem kaj si bodo drugi mislili dala na stran. A vztrajam. Upam, da tudi ti.

Tukaj bom za to, da ti pokažem moje sposobnosti, da se učim, da tebi odmaknem misli od groznega dneva, te mogoče kdaj nasmejim predvsem pa inspiriram in pomagam.

Love Nina.


You Might Also Like

0 comments

Subscribe