TRAVEL: siteseeing in Munich

May 14, 2017


Živjo, če me spremljaš na Instagramu boš vedela, da sem si prejšni mesec vzela dopust med faksom in prakso in se za par dni odpravila v München. Moj obisk v metropoli je bil zelo kratek, a sem si kljub temu uspela ogledati veliko zanimivosti in lepot Münchna. Z kolegom sva hodila od jutra do večera konstantno. Zato bom pa delila le dva hot-spota mesta, saj za več res nebo prostora ;)

1. Rathaus München


Mestna hiša je definitivno najbolj priljubljena znamenitost metropole. Gotsko stavbo krasi Glockenspiel, ki pritegne največjo pozornost in zaigra le ob določenih urah. Pred stavbo se ob tistem času zbere ogromno ljudi. 





2. Grad Nymphenburg

Eden najlepših gradov kar sem si jih ogledala. Posebnost njega je, da je skrit v središču mesta. Res je vreden ogleda. Pastelno zelena in zlata stavba, katero krasi čudovit in ogromen vrt. Žal si nisem uspela ogledati notranjosti, a to koliko sem lahko videla me je prepričalo. Naslednjič se vrnem.



You Might Also Like

0 comments

Subscribe