How to start blogging?

November 11, 2016

Živjo. Predvidevam, da si kliknil/a to objavo ker imaš željo po ustvarjanju bloga, ali pa le želiš vedeti kakšni so moji nasveti. Predno, se podam v bistvo objave; bi rada poudarila, da ustvarjenje bloga res ni mačji kašelj in ne pišem ga zaradi izdelkov, temveč zaradi sebe. To je zame hobi ob katerem se lahko sprostim in uživam na polno; zbiram izkušnje in se naučim vsak dan nekaj novega od vseh blogerskih kolegic. Zakaj sem to poudarila? No, vrijetno nisem edina, ki vsak toliko časa sliši komentar "Biti bloger je easy"; "Saj pišešete samo za free izdelke". Danes ne bom pisala o izdelkih, temveč o nečem drugem.
Danes se osredotočimo le na surov in težek začetek prav vsake blogerke. 


Tematika
Imaš željo in bi pisal/a blog? Ampak ne veš o čem? Piši o tem, kaj tebe najbolj veseli in zanima. Kozmetika, moda, lifestyle, in še in še tem je na izbiro. Ne bodi prestrašen/a tudi, če tvoja začetna tema ni to kaj si si predstavljal/a, vedno lahko popestriš zadevo. 
Sama sem začela pisati blog v stilu online dnevnika, a kmalu za tem sem odkrila, kozmetiko in predvsem šminke, v trenutku sem se uvrstila med lepotne blogerke, spremenila ime bloga in pisala samo o kozmetiki. Kar je za nekatere popolno. Zame....žal ni bilo dovolj. Zato sem pred kratkim spet spremenila ime bloga in začela pisati objave, ki so mi dejansko všeč. Torej več Lifestyle objav in res o kozmetiki ki me je navdušila. 

Izberi portal
Portalov za ustanovitev bloga je malo morje. Da omenim nekaj; Wordpress, Squerspace, Webbly, Blogspot, itd. Vsakemu, ki ima željo po pisanju bloga, najprej svetujem "Dobro premisli, kje!". Najcenjši je Blogspot, ki pa zadnje čase povzroča, kar nekaj glavobolov v skupini blogerk. Je pa res, da je brezplačen. Se pa tudi vedno lahko blog prenese na strani drugih ponudnikov. 

Ime bloga
Tukaj se je meni kar 2x zataknilo. Zato rečem, izberi nekaj, česar ne boš obžaloval/a. To ime te bo spremljalo od začetka do konca tvoje blogerske poti in verjemi ali ne, nekateri te bodo poznali le po tem. Zato pametno izberi. 

***

To so moji začetniški nasveti oziroma moje tri točke, o katerih je res potrebno dobro razmisliti. Upam, da so ti vsaj malo v pomoč. Vem, da meni bi na začetku to veliko pomenilo. Sporoči mi, če bi želel/a več takšnih objav. V veselje mi bo pomagati.

Če pa mogoče imaš, kakšno idejo o čem naj naslednjič pišem, mi to lahko sporočiš na Facebooku ali Instagramu. 




You Might Also Like

0 comments

Subscribe